Συμβουλευτική Επιχειρήσεων σε θέματα διαδικτύου

Η συμβουλευτική επιχειρήσεων όσον αφορά τα θέματα διαδικτύου και την κατασκευή ιστοσελίδων είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι που απαιτεί γνώση της αγοράς,εμπειρία και τεχνογνωσία σε σύγχρονα εργαλεία web development και web marketing.

Η ενασχόληση μας με το web design, αλλά και η κατασκευή e-shop και επαγγελματικών ιστοσελίδων για εταιρίες σε συνδυασμό με την συνεχή εντριβή μέσα στο εμπορικό κομμάτι των επιχειρήσεων μας δίνει τη δυνατότητα να προτείνουμε καινοτόμες λύσεις προώθησης των ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, μέσα από μία επιτυχημένη διαδικασία.

Τα βήματα της συμβουλευτικής είναι απλά και κατανοητά. Τα παραθέτουμε παρακάτω!

1. Ανάλυση του Βranding της εταιρίας στο διαδίκτυο

Γίνεται ολοκληρωτική ανάλυση της παρουσίας της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο και του εταιρικού προφίλ σας.

Αρχίζουμε από το web design της ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας σας (αν  έχετε) και του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Για τα e-shop δοκιμάζουμε τον τρόπο παραγγελίας και της ολοκλήρωσης της.

 

Για τα ξενοδοχεία αναλύουμε τα συστήματα online κρατήσεων και web site analysisτην λειτουργικότητα τους.

Εντοπίζουμε τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αδυναμίες σας όσον αφορά την ταυτότητα σας στο διαδίκτυο.

2. Προτάσεις αναγκαίων αλλαγών με το μικρότερο ή μηδενικό κόστος

Έπειτα από την ανάλυση ακολουθούν προτάσεις που συνήθως αφορούν την εικόνας της επιχείρησης. Η αλλαγή κάποιων κειμένων, η προσθήκη και αλλαγή φωτογραφιών και η ανανέωση τμημάτων της ιστοσελίδας σας, μπορούν να γίνουν εύκολα από εσάς ή από κάποιον που διαχειρίζεται το site σας.

ανανεωση περιεχομενου ιστοσελιδων

3. Προτάσεις πρόσθετων αλλαγών με μεγαλύτερο κόστος

Συνήθως τέτοιου είδους παρεμβάσεις αφορούν την αλλαγή χαρακτηριστικών στοιχείων της επιχείρησης σας, ακόμα και την ολοκληρωτική αλλαγή του website σας προκειμένου να αλλάξει ο τρόπος που προβάλλετε την εταιρία σας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αλλαγή του design ενός δωματίου ενός ξενοδοχείου και η ανανέωση των φωτογραφιών του ή η αλλαγή ενός e-shop όσον αφορά την διάταξη των επιμέρους στοιχείων του, όπως προσφορές και προτεινόμενα προϊόντα

4. Διεξαγωγή Έρευνας

Έπειτα από τις απαραίτητες αλλαγές και για κάθε στάδιο αλλαγών, διεξάγεται έρευνα μέσα από ερωτηματολόγια, για να πάρουμε feedback από το target group πελατών που μας ενδιαφέρει. Αυτό μας βοηθάει να προβούμε σε πιθανές πρόσθετες αλλαγές που προκύπτουν, βάση των προτιμήσεων των πελατών.

5. Δημιουργία Διαδικασίας Αξιολόγησης

Δημιουργία διαδικασίας αξιολόγησης από τους ίδιους τους πελάτες εντός της ιστοσελίδας, για την αξιοποίηση της πληροφορίας και την εξέλιξη των υπηρεσιών της επιχείρησης και του τρόπου προβολής της.

 

6. Έλεγχος Απόδοσης Ιστοσελίδας

Αφού συλλέξουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία και προβούμε σε όλες τις απαραίτητες αλλαγές που έχουν εξαχθεί μέσα από το ολοκληρωμένο σύστημα συμβουλευτικής επιχειρήσεων είμαστε σε θέση να υποδεχθούμε στη σελίδα μας τους πελάτες μας με τον καλύτερο τρόπο και να δούμε την απόδοση της σελίδας μας να αυξάνεται χαρακτηριστικά.

Επιπροσθέτως και συμπληρωματικά μπορούμε να εφαρμόσουμε στρατηγικές internet marketing για να αυξήσουμε περεταίρω τους επισκέπτες μας και να προσελκύσουμε καινούριους πελάτες.